Followers

Wednesday, March 25

10 AYAT 'REJECT' DARI LELAKI

  • Aku syg kau tetapi ko sudah spt adik sendiri. Tak lebih dr tue..
  • Ada jurang perbezaan antara kita. Siapalah sye hendak dibandingkn dgn awk yg dtg drpd kuarge senang
  • Sy tak berapa pasti lagi. Apa kata kite berkawan dan berkenalan dlu?
  • Ada byk perkara belum settle lagi. Tunggulah bila saya sudah stabil.
  • Saya dah ade kekasih. Awak terlmbt ski aja. Kalaulah kita bertemu lebih awal.
  • Saye tak date wanita satu tmpt kerja. Susah..
  • Percayalah cakap saya. Its not u, its me..
  • Saya mahu tumpukn perhatian pd kerjaya. Kalau sye sibuk sgt, takot nti sye abaikn awak pula. Tak adil.
  • Saya nk idup membujang aja. Kalau saya da bersedia, mungkin kita akn bersama
  • Kita berkawan ajalah. Ah, perasaan ni sekejap aja, nanti hilanglah.

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: