Followers

Thursday, March 12

friendship



Orang kata friendship tue never ends.. but its that true?? Tak semua orang menghargai sesebuah friendship.. Aku termasuk kot dalam golongan orang yang tak menghargai tue.. huhu.. Aku sedar.. as manusia biasa.. normal la.. tak lari dari kesilapan..


Pendek kata aku banyak hilang membe.. Malas aku nak nyatakan sebab.. coz bagi aku benda tue da terjadi da pun.. let it be.. malas nak fikir.. bukan aku yang nak akhirkan friendship tue.. tapi.., juz dunt know y.. macam yang aku pernah cakap.. kita kena pilih kawan.. if kita rasa tak selesa.., wat for nak jadi hipokrit rite?? aku bukan talam 2 muke.. Aku talam satu muka je.. haha lol..!



when talking bout friendship.., aku rasa nak je putar balik masa.. Jump to 2002/2003... best sangat.. zaman persekolahan.. hostel life.. best gila. for the first time.. aku rasa seronok la.. hui3.. college life pun best juga.. riena.. amas.. fza.. alin.. ija.. k.ana.. k.nad.. wawa.. spe lgi eh?? kui2.. waaa.. mls maw engat.. nanti boleh nangis ooo... nie pun da rindu gila kat korang.. isk2.. sob2.. kapan mahu ketemu nieyh..!!

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: