Followers

Friday, March 13

Problems..




Problems.. normal la dlm idop.. kalau tak ada problems.., cam mana la kita nak belajar erti sebenar kehidupan... Ada sorang membe aku nie.. Dia cita kat aku.., baru2 ni ex dia contact dia balik after 3 months dorang clash.. and betul la apa yang aku cakap kat dia dulu.. Ex dia pasti akan cari dia balik.. lelaki.. aku da paham sangat.. membe aku kata.., even sudah ada pengganti pun.. ianya tidak dapat buatkan seseorang itu lupakn ex dia semudah itu.. Thats a reason y aku rasa better aku single.. selagi aku rasa aku tak dapat nak buang yang lama., selagi itu aku akan single.. malas nak jadikn orang baru sebagai sandaran untuk aku lupakn yang lama..

Ada juga membe2 beritahu.., "ina.., aku rasa ko kena cari ganti.. senang.. habis cerita.. isikan kekosongan ko tue dengan bahagiakan n dibahgiakan oleh orang lain.. belajar untuk menyayangi insan lain.."

Aku tak hipokrit.. aku mmg mudah ske org.. but im not easy to fall in love.. eh.., nie mcm cite kesah aku lak.. hampir telupe lak yg aku sdg menceritakn probs membe.. haha

Bedasarkn ape yg membe aku crite.., ex die nie bkn btoi2 nk die pn.. Mcm ade sumting yg ex die nak.. mende ape tueh kurang dipastikn.. Before dorg clash.., mmg ex die nie ade gal laen.. tp tak pnah nk admit.. aku juz tak phm.. npe lelaki ske crik seribu alasan.. n npe gals senang2 je pcye.. aku termsk kot dlm golongan yg sng pcye.. sbenarnye bkn mudah pecye.. but syg n cinta tue buat kite bute..
even ape yg capel kite ckp tue da terang2 tipu.. but kite tetap pcye slagi ianye tak terbukti dpn mate.. tak gitu?? itulah yg dinamekn cinte itu bute..

So.., aku bg advice kt membe aku nie.. supye tak accept ex die blk.. coz aku xnk die rase ape yg aku rase.. ianye skt yg meninggalkn kesan yg sgt dlm.. tak perlu la aku crite lebih dlm.. ianya da pn berlalu.. even skang aku mcm tepakse troskn idop..
aku gagahkn kerna famili dan kengkawan yg still syg n nk tgk aku be strong dlm jalani keidupan ini.. aku rase tanpe bf pn kite leh idop..

ade sorg membe aku plak.. die frust.. die bru je cite kt aku.. and aku mmg ske dgr cite2 org frust2 nie.. Bedasarkn crite die.., gal tue akan jdi tunangan org tak lame lgi.. die dpt taw yg gal tue ske kt die.. juz tak bekesempatan nk btaw je..
disebabkn probs nie.., die mcm org btoi2 frust becinta.. frust mcm mati bini.. haha! sori beb if u bce nie.. (kui3)

mane taknye.. smpai die kate da mls nk stadi.. pdahal die da final sem.. juz a few months je lgi die akn grad... degree plak tue.. sesuai la frust mcm mati bini tue an?? hehe walaupe pn yg jadi.., idop kne diteruskn.. byk lgi gals kat luar sne..

lastly.., if u love/likes sumone.., juz let him/her know.. tak rugi pa pe pn.. its about feelings.. tak salah pn.. asalkn die taw ape yg kite rase.. coz.., we neva knows wat will appen in future.. we also dont expect wat will appen..

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: