Followers

Saturday, April 4

bOred

Hmmmm.. Tak taw nk wat pe.. so.., aku update blog nieyh..
Esok da ahad.. Aku off day smpai isnin.. Pnat rasenye kije 6 ari..
Tp.., tak pe la.. Name pn mencarik rejeki.. Itu bermakna aku still lagi hidup and still mampu lg meneruskn kehidupan ini seperti biase..

Now.., aku begitu aktif di facebook..
Online di myspace pn sekadar mengisi mase lapang je..
n juz for playing mafia wars.. huhu
Kat fb.., aku knai ramai senior2 teknik..
Senior2 yang tak pernah aku taw pun ade gak aku kenal.. hehe
Dengan adenye fb nie la aku dpt contact blk ngan kakak yg plg aku rindui dulu..
Da hampir 3 taon kteowg lost contact.. Afta aku tuka no.. and die pn tuka no gak.. hehe
Nasib bek ade kak baid.. Neway.., tanks to kak baid.. love u la..!

Berbicara perihal cinta.. (ceh! ayat skema abesh)..., aku lebih rela mengatakn dat im not ready yet.. tapi.., sekiranye cinta itu dtg.., n di saat aku sendiri tak mampu menghalangnye.. aku redha je.. aku tak nafikan cinta itu indah.. buat mase nie.., aku lebih selese berkawan ngan sespe je..
yg sudi layan kegilaan aku nieyh.. Da aku mmg sengal cm nie.. slumber.., n sumetime sensitif gile..! Aku inginkn seseorg yg boleh menerima aku ape adenye aku..
Klo rase2 tak leh nk trime.., blah je.. aku tak heran pn.. tak rugi pa pe pn..

Maybe afta wat appen.., buat aku lebih berhati2 dlm memilih pasangan hidup..
Ianya jugak buat aku lgi cerewet dari segale segi.. Tp.., nie semue bagus..
Supaye tak de la org senang2 nk bodoh2kn aku secare membute tuli....
Btoi ckp org.., kdg2 org hanye nampak salah kite..
Kebaikan kite telah ditutupi oleh kesalahan yg tak seberapa tue..
Umpama kaen putih yg hanye ade beberape titik2 itam..
Org hanye nampak titik itam itu.. org xnmpk pn n xpenah perasan pn yg kaen itu warne putih..

Sumetimes dunie buat kite leke.. alpha.. Dengan teknologi yg serbe canggeh kini..
Menyebabkn lapisan ozon semakin nipis.. Dunia ini hampir musnah..
Byk petande2 kiamat (seram mendengarkn ini)... tapi.., ianya pasti akan berlaku satu hari nnti..
Kite sbagai hambaNYA.., hanye perlu bersedia.. Dengan iman aku yg tak penuh di dada..
Mcm mane la yer.. Entah la.. Bila la nk sedar... hmmm

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: