Followers

Saturday, April 4

kEnanGan itu indah

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang t'lah hilang
Darimu yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun aku mampu
Untuk mengenangmu

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati


Kenangan itu indah bukan??
Keidupan aku seterusnya?Akan ku jalani seperti biase..
Dgn kehadiran insan2 yg terlalu istimewa dalam hidup ku..
Akn ku bawa bersama2 kenangan2 itu.. Bab kate lagu nie..
Lagu nie mengenangkn aku pde kenangan time college dlu..
Coz dorg wat lagu nie time farewell dinner..
Time dorg dedicated lagu nie.. aku tak sedey pn..

Now., aku rase sedey gile.. maybe rindu kt dorg sgt2..! dan jugak dak2 teknik2 (nie lagi lame xjmpe) Eventhought aku ckp akn ku bawa bersama kenangan itu.., ianya tidak bermakna aku meletakkn harapan pde kenangan2 itu.. Ianya telah pn berlalu.. biarkn ianya berlalu.. Aku harus teruskan kehidupan ini.. Bersama2 semangat yg telah diberi oleh insan2 yg lebih taw menghargai aku seadanye.. Tanks to mai lovely familia and alsho to all mai beloved friends....

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: