Followers

Saturday, August 29

Erra Fazira


Firstly nak mohon ampun dan maaf.. kerana sepatutnya aku post entry ini malam tadi.. tapi kerana kepenatan dan kekenyangan.., lalu aku ketiduran pula...

Erra Fazira adalah idola ku.. Aku suka dia kerana kecantikkan dia + bakat dia + personaliti dia + everything bout her aku suka!! i lykeeeee ;)

Aku bukan fanatik sesiapa.. Selain Erra.., aku juga meminati MAWI!! Mesti orang akan cakap.., "tak de orang lain ke ko nak minat??" dan aku pasti jawab.., "Lain orang lain minatnya...."

Erra ni byk juga kontroversikan? Cinta!! Biar apa pun orang cakap.., aku tetap suka dia.. Muka Abby ada iras2 sikit macam Erra.. Lebih2 lagi masa diorang belakon dalam filem PASRAH!

Tak banyak pun aku nak cerita pasal idola aku ini.. Juz hari tu.., aku baru pulang dari kantor.. Aku ternampak magazine URTV! Cover story is Erra! Apa lagi! aku tanpa berfikir panjang.., terus ambil dan beli... ada gak magazine NONA.. cover storynya Erra juga..


***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: