Followers

Thursday, August 20

usia mematangkan fikiran

Dulu.., aku rasa macam nak putar balik masa je... aku nak balik 2003..!! kalau boleh 03/03/03!! Aku ingin menolak die dan tidak ingin menerima die pada ketika itu... sebab die.., aku jadi cam nie!! sebab die!! coz accepting him is the biggest mistake i had eva made!!

Tp..., sekarang.., aku tak pikir begitu lagi.. aku rase itu semue ujian bagi aku.. Ujian tuk aku kenal siapa sebenarnye lelaki.. Ujian untuk aku lebih berhati2 dalam memilih teman hidup.. Mujur baik ianye terjadi time aku dan die tiada ape2 ikatan yg sah.. klo da kawen.., die wat perangai cm tue? tak ke masuk tanjung rambutan aku nti...

Bila cakap pasal kawin.., aku teringatkan keretakkan rumah tangga artis terkenal... Siapa artis terkenal itu.., "lu pikir la sendiri!!" Persoalannye.., kenape lelaki nie suke wat perangai time bini tengah sarat mengandung?? yang perempuan pulak.., kenape gatai sangat suke kacau laki orang?! bodoh punye orang...sekarang.., aku sedar... aku tak sepatotnye menyebuk jage hal orang.. (cehh.. baek la konon)... aku juge sedar.... laki sememangnye begitue kowt... ye kew??

Usia ku kini hampir mencecah 23 taon... rase cam da tua je... eh eh tak tak .. mude lagi!! banyak undangan perkahwinan aku terima... semue kengkawan aku.. aku? bile nak undang kawan2 aku pulak ekh?? hurmmm... esok esok!!

Mungkin kerana dek peristiwa lampau.., aku begitu mencari kesempurnaan?? tidak tidak!! Aku hanya mahukan yg TERBAEK dalam hidup aku...

seseorg yg boleh menerima aku ape adenye..
seseorg yg boleh membimbing aku ke jalan yg diredhai Allah...
seseorg yg boleh menyayangi aku tanpe erti jelak/busan...
seseorg yg sentiase setia dan mhormati aku...
seseorg yg sentiase ade di saat aku betul2 memerlukan sokongan dan dorongan....
seseorg yg jaat dan baek.. means notty!! mcm aku jugak!!
seseorg yg mampu buat aku sentiase tersenyum dan tros ketawa... dan yg plg penting....
seseorg yg mampu buat aku jdi GEMOK.. hahaahaa!!

dan aku berjanji akan membuatkan seseorg itu seperti ciri2 di atas jugak.. huahuahua ;)

so..., sesiape yg ade ciri2 seperti di atas.., sile ke kauter no 8 untuk isi form... jgn lupe sertakan salinan photostat ic dan juge gamba (pose macho sket eh??)

gile demanding aku niehh....
Kalau suka boleh LIKE....

3 orang nak bebel jugak:

jai.jezz ^.~ said...

first aku suka baca blog kau..
second umur kita sebaya.. :P
third aku pon ingin sgt kembali di tahun 2003.

** selamat menjalani ibadah puasa yerk.. :)

ina said...

tanx beb..
slamat berpose tuk ko juge.. ;)

naMie said...

oOoo..tahun 2003 xbest...tyme tu la..perkara buruk berlaku pada diriku ini...erk.. akak kaunter 8... saye nk form...ade form lagi x...ke da abes...hadoiy~ saye pon gemok jugak~