Followers

Monday, September 14

AKU BUKAN DESPERATE!!!



Aku sudah yakin and sudah pasti.. Banyak perubahan berlaku dalam hidup aku.. Aku tak rasa aku perlukan sangat2 seseorang untuk menjadi teman aku buat ketika ini.. Belum sampai masanya lagi untuk aku fikir semua itu... Aku yakin dan pasti aku boleh terus melangkah dengan lebih maju hanya dengan kehadiran famili dan kawan2.. yang tidak pernah hilang dan tidak akan pernah lari dari hidup aku...

Kini.., aku sudah pun yakin dan pasti.. Tiada lagi cinta buat dia.. Tiada lagi dendam atau benci buat dia dan kekasihnya.. Aku tidak mahu mendoakan apa2.. Biarkan mereka dengan kehidupan mereka sendiri.. Masa telah mengajar aku erti sebenar cinta.. Itu semua membuat aku lebih kuat dan tabah menghadapi liku liku kehidupan...

Aku tidak nafikan aku pernah b'couple dengan sumone in a month.. Its sound aku ni gila kan? Dia terlalu baik.. dan aku rasa dia tidak la sesuai untuk aku yang terlalu jahil ini... Ingin aku nyatakan di sini.. AKU BUKAN DESPERATE!!! Aku tidak pasti mengapa ada sesetengah orang mengatakan aku sebegitu sedangkan mereka-mereka ini tidak lah mengenali siapa aku yg sebenarnya.. Mereka-mereka ini tidak mengenali aku yang baru.. Aku yang kini sudah banyak berubah.. Even sikap keanak2an aku yg sukar untuk aku buang..

Dalam hidup ini.., aku tidaklah mengejar cinta.. Kerna cinta itu akan datang dengan sendirinya.. Aku tidak akan lagi pernah mencuba melakukan kesilapan yg dulu... Adakah aku terlalu PERFECTIONIST??!!


***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

1 orang nak bebel jugak:

Apit said...

OMG....kite dalam situasi yang same
same thing happend 2 me,
heheh