Followers

Sunday, September 27

haiiishh~!!

Holla.. da lama tak update blog kan?! Terasa sangat malas la... Ada sesiapa yang rajin tak nak tolong updatekan?! Mood raya still ada lagi...

Oleh itu.., aku update pic raya dulu ye... sikit2 je aku tunjuk... hehe ;)



..1st raya..


cantik kan aku pakai songkok?!


aku kan model.. ;D


bersantai bersama adik ku di tepian pantai



aku suka pic nieh


***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

10 orang nak bebel jugak:

miss nadya omar said...

salam aidilfitri!!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

pic paling cantik ialah pic pakai songkok..
ahakz...

shazruls said...

masih belum terlambat kan untuk mengucapkan....SELAMAT HARI RAYA

pakcik kordi said...

salam kenal waks...lawa la waks nie...selamt raye k...spek tu besarnye.,...hehehe...

jom tgk blog pkcik..pasti ekau suko punyo!!!layan /.....asyikk ah!!!

ina said...

nadya:
salam adilfitri to u too ;)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ :-
yups! cantek kan..! haha ;D
susah nk jmpe tueh..

shazrul:
selamat hari raya to u toO
jemput dtg umah.. ahakkss

pakcik kordi:
salam kenal jugak..
haishh..! tanx for the compliment.. hehe

sudah view.. nti i bace ek...

~amy liana8886~ said...

comel baju raya ina..

shazruls said...

insyaAllah...nnti saya sampai

ina said...

amy:
tengs.. bj je ke cantek? orgnye?? =D

shazrul:
bile la u akn smpai kan an?! ;P

fhad said...

ni kat umah sendri ke kat kg? view cantek.. mungkin pict kamu skali menyeri kan suasana... hehehe

ina said...

fhad:
pic nie kt kampung..
sudah pasti pic i memeriahkn lgi suasana!! ;))