Followers

Wednesday, September 9

Kenapa aku ada blog??


Kenapa aku ada blog? Anda rasa kenapa saya ada blog? Adakah sekadar ingin menghebahkan cerita peribadi yang tak seberapa ini? Adakah aku ini gila glamour? Arrghh!! suka hati korang la nak fikir apa.. Ada aku kesah??!

Actually aku da lama nak tulis entry ini.. Just kekadang tue rasa cam tak penting je.. Now.., disebabkan ramai gf n bf aku tanya.. "sejak bila ko nie da pandai ada2 blog nie?" "sejak bila ko ada bakat menulis plak nie?!" "besh ke blog ko ina?!" (soalan ini yang paling tak buleh blah!!) haiishh... Angin jew!! Ye lah.. blog aku tak best.... Dulu.., karangan aku fail kowt.. kowt la... ahaaiii~!!


answer:-
* aku suka share cerita or masalah aku dengan semua orang kalau boleh the whole world! thats why aku create blog

* aku ada blog bukan sebab nak promote diri! bukan sebuk nak jaja cerita! bukan nak cari publisiti murahan! (aku kawan siti).. bukan juga sebuk nak raih simpati! pendek kata "AKU BUKAN GILA GLAMOUR!!"

* aku memang suka menulis.. juz bila da besar nie.., baru aku jadikan blogger nie sebagai platform untuk aku kembangkan bakat terpendam.. and aku rasa aku ada bakat dalam menulis...! (perasan abes nie)

* blog juga salah satu cara untuk aku luahkan segala yang terpendam + terbuku dalam hati + sakit + pahit + manis + suka + duka = aku kongsikan bersama sesiapa sahaja yang sudi dengar + baca.. hukkkhukk ;P

* lastly ~ sharing is caring~ caring is loving.... i love all of u... upsss ;P


***the end***


Kalau suka boleh LIKE....

6 orang nak bebel jugak:

miji said...

betul2 pok cik sokong ckp ko tu hehehe

~amy liana8886~ said...

tu r org pun msti terkejut kalu kite kate ada blog kan..pdhal bukan pe pun kan..truskan mengarang ek..hehe..

aloy_paradoks said...

terima kasih sbb lawat blog Paradoks

jai@jezz said...

aku pon sokong ngan miji... aku sebab utama ada blog sebab nk tambah duwit jerk.. hehehehe...

don'worry be happy said...

btol2...frh pon plk...klu kita kate kita ade blog semua terkejut...ble tny asal,ko kecik g dh ade blog...n frh akan jwb,ske aty lar...orng yg taip bkn korang...kecik pe g,umo dh 13 taun..bknye skoal rndh g,menengah dh pon..huhuhu...bengang gak an...tp x pe trskan mengarang k...that all...bye

ina said...

rep:

miji: tenkiu kerna menyokong aku! hehe

amy: yups.. akn sentiase diteruskan... perjuangan belum berakhir!! ahakkss ;P

aloy: orite.. my pleassure... ;)

jezz: haha... duit itu penting!!

farah: troskan m'garang jugak.. blajar wat karangn.. hehe ;P