Followers

Tuesday, September 15

Pemberitahuan.. a.k.a pengumuman

Disebabkan raya bakal tiba dalam masa beberapa hari lagi... so.., aku akan berehat dari hari ini sampailah ke minggu hadapan.. so.., will start blogging balik Insyallah on 26th or 27th september.. Nantikanlah post-entry yang menarik ketika raya nanti..
~Uitm dihatiku~

aku sedang sebuk m'apply degree..!!

Next year aku akan tukar profession aku.. so.., starting next year jugak aku akan kekurangan lah berblogging lagi... kerna aku akan menyambungkan pelajaran aku yang sedang setia menunggu aku.. Biarlah lambat kawin! Aku tidak mahu kawin lagi.. (cm pernah kawin je) hahaaa


AKhir kata.. "selamat hari raya maaf zahir batin..."
sekian......

***the end***


Kalau suka boleh LIKE....

11 orang nak bebel jugak:

~amy liana8886~ said...

hehe..uitm dihatiku..sy pun dulu dpat gak degree kat uitm ni tp xrase nk belajar lg..maybe lepas2 ni sambung kut..huhu..gud luck..slamat hari raya jugak..

Sue said...

betul tue... kejar ilmu dl...
kawin nnt2 lah. msh muda lg.. :D
smp masanya kawin lah...

so join aku sama2 kejar degree...

ms. nadya said...

uitm di hatiku!!!

MAI @ WAWA said...

bagus tu ina...
bagus....
sokong u!

ina said...

amy: tenkiu... blaja.., bebile pn buley kan? ;)

sue: ye ye.. ak bru nk kejar ko nieh.. get ready okeh? hehe ;P

nadya: yer! uitm di hatiku juge!! ;)

mai: tenkiu for ur sapot... ;)

zalykha mohd said...

hopefully u dpt futher degree..
ley jumpe u kt sini ;)

ina said...

z: ye... AMIN.. same2 doakan.. kirenye u senior i la cm tue.. kne pngey u kak z la nieh? ahaakkss ;P

Paradoks said...

PARADOKS mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin
-aloy

Anak Pendang Sekeluarga said...

Sabda Rasulullah s.a.w:
Maksudnya: ” Bagi orang yang berpuasa ada dua kegembiraan. Pertama, kegembiraan ketika berbuka (atau hariraya) dan kedua, kegembiraan ketika bertemu dengan Tuhannya kelak”. Hadis riwayat Imam Bukhari dan Muslim.
Selamat menyambut hari raya Aidil Fitri dari saya,andai kata tersilap bahasa,maaf dipinta ye..hu3
Harap boleh tukar link…..lepas nie…(add la saya)

shazruls said...

selamat hari raya aidil fitri...hati2 dijalan raya

nisa said...

huhu..uitm di ati ku..hehe