Followers

Friday, September 4

Saya YB!!!

Haaa!! Entry yang sangat gempak bukan?? Sesaje je tiru jezz!! Mahu kasi gempak juga!! Actually tiada apa-apa pun... Juz nak beritahu korang semua yang aku telah diiktiraf secara tidak rasmi sebagai YB.. Siapa yang memberi pengiktirafan itu?? AKu sendiri la.. hehe ;)

So.., harap maklum yer.. Susah sikit nak update blog lately ni.. Kerja sangat banyak.. dan apabila sampai di rumah.., tesangat la penat dan terus tetidur selepas berbukanya puasa... AL-maklumlah kekenyangan.. blurrpp!! haha..

Next entry will be next week.. AKu akan update nanti.. SO sori my dearest friends... ;)

FYI: YB ~ Yang BUSY!! haha
Kalau suka boleh LIKE....

5 orang nak bebel jugak:

jai@jezz said...

YB = Yang Busy... hahahaha...!!! busy nak raya ke weih.. :P

~amy liana8886~ said...

oh ptut la lama xupdate blog..lain kail bg la tau mcm si miji n nini tu sibuk..baru ktorg tau..hehehe...

ina said...

jezz: raya? haha.. baju pun aku tak de lagi taw!! waaa!! sedey bukan??

amy: nie kasitaw la nie.. susah sgt nk curik mase tuk on9.. dpt on9 pn kejap je taw.. waaaa! :(

~amy liana8886~ said...

rilek ye ina..take ur time..kitorg tunngu entry2 awk ek..

miji said...

betul2 lain kali bgtau mcm aku ni kalau bz hahahaha (mcm bagus jer aku ni...)