Followers

Sunday, September 13

Sexy ke??



Aku dapat award nie dari amy.. persoalannye.. sexy ke?? ahaakkss ;P

Berdasarkan apa yang telah aku view di blog amy.., aku nak bagi award nie untuk semua followers.. specially for all yang rajin view blog ini.. siapa? anda la!! yg tengah baca nie!! yang da ada tue tak payah la amek lagi ek... haha ;)

Tetapi --> ✖sLap mE pLz!™✖ suruh letak 1 teka teki yg kiter pk sendri so korang kena jawab soklan nie baru ambik award..kalau x terbatal bab kate beliau la..

Apa bendanya... bila masuk dia bebentuk segitiga.. bila keluar dia gulung-gulung...

P/S: sila lanjutkan award ini kpd sesape yg anda rasa seksi tp wajib ada 1 teka-teki utk dijwb. make sure bukan teka-teki yg sama, klu tak award anda akan terbatal. sbrang surat-mnyurat tidak akn dilayan~


***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

4 orang nak bebel jugak:

MAI @ WAWA said...

wah...nampaknye blog i tak cukup sexy lah..hahaha..

jawapan teka teki..
is it sependa @ panty????

miji said...

aku dpt pun tak buat lagi.. mau kecik hati slap me plz dgn aku ni..

~amy liana8886~ said...

hahaahaa..jwpn mai tu macm betul je..

ina said...

mai: this award for u jugak.. amek eh?
yeah.. teka teki nie sng sgt kowt. haha

miji: haa.. pe lgi! buat la...

amy: ahakkss... senang sgt an? huhu ;P