Followers

Saturday, September 5

Tag and awards from fhad~~

First time aku di tagged..! haha ayat poyo je nieh!!

1. Apekah pengangkutan yang anda gemari untuk bercuti?
car or plane

2. Dalam seminggu, berapa kali anda kerap lupa tentang sesuatu?
aku pelupa orangnye!! haha ;p

3. Harijadi siapa kah yang anda mampu ingat?
famili.. gurlfriends... boyfriends.. besh friends.. close friends..
open friends... upss!! haha

4. Boleh berikan sebab?
sebab? sebab dorg pun ingat bufday aku!! ;)

5. Jika diberi peluang mengundurkan masa, adakah anda akan cuba memperbetulkan keadaan?
yes!! i will do it.. but it cant rite?! dreaming je la!! haiihaaii

6. Kenapa? (bagi jawapan dan soklan di atas)
coz.., a lot of tings happen in my past life.. its like a nightmare!!
seram bukan??

7. Secara kiraan kasar, berapa umur kah usia blog anda?
ntah.. yg lame punye aku da del.. yg baru nie..., almost a year kot

8. Siapakah rakan blog yang anda mahu mereka buat tag ni?
nadieyahanum
suezila
wanna
maizatul
cik dila
hanis

ucapan terima kasih yg tidak terhingga kepada anda semua.. (aikk kenapa ntah??)


***the end***


Kalau suka boleh LIKE....

2 orang nak bebel jugak:

jai@jezz said...

oh. baru ku tau kau seorang pelupa orgnya.. ;p

ina said...

haha.. syhh! jgn bocorkn rasie aku.. huhu ;p