Followers

Thursday, October 15

haiiishh again~!!

Holla.. Sudah betahun rasanya aku tak jenguk2 blog orang.. banyak gak la cerita2 yang aku termiss.. To all new followers.., im so so sori.. tak dapat nk view and follow blog korang buat masa ini.. Sekarang nie sangat busy dengan kerja.. PC kat rumah rosak.. SO.., memang tak da masa nak online.. im so so so so SORY guys...

Sangat rindu nak blog walking kat blog korang plak..

nie curik2 online kejap.. sampai ofis awal.. dapat online kjap je nie.. taraaaaaa!! nak sambung kerjaan plak...



***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

5 orang nak bebel jugak:

~amy liana8886~ said...

xpe2..tp ina still active facebook kan..hihi.

jai@jezz said...

weih... blog aku jgn lupa ushar k.=P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

maseh sempat berkata²...
hehehehe...

zalykha mohd said...

hukhuk
ciannye kt u ina..
pape pun thanx sgt sbb sudi mmbace blog i ;)

ina said...

amy: hehe.. FB je yg pantas.. nk lyn blog nie nk pk ayat plak.. adesss...

jez: da usha.. nti aku usha lgi skali.. hehe.. tanx coz rajin usha blog aku.. ;)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ :-
sudah pasti! hehe

z: orite.. welcome dear~!