Followers

Monday, October 5

No comment

Aku malas sangat sangat sangat!! (malas.., tapi still update jugak) Aku malas nak update cerita2 tebaru.. Entah la kenapa.. Mungkin terlalu banyak masalah yang aku hadapi sampai tak tertanggung rasanya.. Last three days.., aku dapat satu news yang sangat-sangat punah ranap hati aku.. haiisshh!! Nanti la aku story kat sini.. Aku memerlukan masa untuk memulihkan kembali semangat + kekuatan yang ada...


MANA PERGINYA INA ELLINA YANG TABAH TUE?!!!! (korang ada jumpa dia tak?!)


***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

6 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

be strong my dear friend...

shazruls said...

Liverpool kalah larr sis...u never walk alone

~amy liana8886~ said...

sabar ye..ni mst ada kaitan dgn terbiuw tu kan..huhu..

miji said...

rilek2, aku pun malas gak, samelah kite hehehe

MAI @ WAWA said...

relax2 ina...
chill out.. ;)
see,,u've supporters!
be strong :)

ina said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ :-

tanx beb..

amy:-
tak de kaitan ngan interview tue...
nie masalah peribadi.. huhu ;P
now da okeh.. tanx yer..

miji:-
yeahh! we r the same.. ;)

mai:
tanx beb ;)