Followers

Friday, October 2

Tanx Mr M

Mr M datang kembali... Aku mintak maaf la yer kat korang-korang.... Ada masa nanti aku update lagi blog ini.. Kalau kelapangan.., akan aku walking kat blog2 korang plak.. tanx coz sudi baca blog aku.. hehe =D\


FYI- Mr M = Mr Malas... haha

*aku busy dengan preparation for crew cabin this saturday...*



***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

7 orang nak bebel jugak:

shazruls said...

Good Luck

~amy liana8886~ said...

oo..gud luck k..

zalykha mohd said...

gud luck :))
interview session ye??

ina said...

shazrul: tanx

amy: tanx jugak

z: yups.. tanx

all:
tepakse cancel.. jgn tnye knape ek.. huhu :(

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semoga berjaya...

jai@jezz said...

adoii... MR. MALAS kau dh kembali... ishhh...~

ina said...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫:-
tanx..

jezz:-
tue a.. ak tak taw nape..
amacam intebiu ri tue?!