Followers

Tuesday, October 27

YNWA!!




hahaaa.. tetibe aku jadi rajin nk update blog memalam buta nie.. ni semua gara2 game Liverpool vs Man utd smlm berkesudahan 2-0... Memang aku gembira sangat2.. Aku tengok kat umah je. Tapi.., masa torres score.., gila menjerit sambil menari2 aku.. wakakaaa...!! Nasib bukan tengok kat mapley ke.. an an an... ahakkss~~

yang paling tak boleh bla.., mase Ngog score.. lagi la.. tak de orang kowt.. semua naik kat atas.. memang peluang la.. haha.. eppy gile a aku smpai skang dowh.. haiishh!!

Game malam itu memang best.. Aku yang tengok nie terase semangat dorang da kembali! YNWA! Berbangga jap.. hehe!

aku nak nyanyi lagu YNWA jap.... Lets sing dish song with me..!!


When u walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark..
At the and of the storm
Is a golden sky
And the sweet silver song of a lark
Walk on through the wind
Walk on through the rain
Through your dreams be tosse and blown
Walk on walk on with hope in your heart
And u'll never walk alone
U'll never walk alone
Walk on walk on with hope in ur heart
And u'll never walk alone
U'll never walk alone


YNWA!! i love u The Reds...!!



***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

5 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan leh bangga kejap...
selama nye berbangga dengan THE REDS...
selama²nya...
YNWA...!!!

~amy liana8886~ said...

xminat bola..huhu

MAI @ WAWA said...

ni lah jadi bila si kaki bola bersuara...
happening..

triple x malaya said...

the cop memang gempakz...

Esteban de Archuletta said...

glory glory man united!!!