Followers

Thursday, November 5

excident!!

rosak siku aku!

kecederaan di kaki kanan

di pangkal peha..

Malang nasibku... Aku rasa aku tak boleh bawak motor la.. Asal bawak motor je excident.. suwey je dowh.. Pas nie memang tak nak bawak lagi.. FOBIA terus!! hiiiisshh!!


Excident kali ini terjadi apabila sebuah lori ingin keluar simpang.. bodoh.. aku da dekat boleh pulak dia keluar.. Pale otak mung la!! paneh je an.. Nasib a tak teruk.. aku nie pikir tak de lesen je.. kalo tak.., da lme aku repot.. haha


Disebabkan aku pakai short.., so.., tue yang kat peha pun kena gak.. abes jatuh saham aku cam nie!! ishh!

moral of the story: ape ek?! aku kena mandi bunga ke?!


***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

9 orang nak bebel jugak:

honey bunny said...

ala ciannye accident..
shaz dulu pena gk a jatuh moto..
teruk gk a..hilang kening ckt..
haha..akk bertuah la kot kt muka xde sticker..
hehehehe...
dulu cm trauma,,but skang da ok kot..hehehe..
nway,t.cre.jgn lupe sapu ubat oke?

miji said...

ishhh mesti pedih tu kan....

~AmyLiana8886~ said...

kesiannyer..mesti sakit kan..berhati2 ye pahni..

Sue said...

moral of the story... lain kali bwk motor mesti kena ada lesen... baru xtjd apa2... hehehe

apa2 pun baik ko bwk kete lah lg slmt... tjd sesuatu pun kete dl kena kite dpt dselamatkan lg...

aku tgk gmbr ko pun trasa sakitnya... lain kali ati2 yer...

zalykha mohd said...

kesiannye die..
cm ne ley jd cm nie..
urmm
next time ati2 k..
get well soon~
;)

MAI @ WAWA said...

moral of the story is...amek lesen moto cepat.leh report... :)
pastu..len kali pakai knee pad..
selamat..ehehe..
anyway..pity u ina..harap2 luka tu xtinggalkan parut... :)

jai@jezz said...

hahahahaha.... standard ah weih... naik motor jatuh2... aku ni pon kesan dr jatuh motor pon x hilang2... pasni ko bawa kete jerk la.. :)

FdausAmad said...

Salam,

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua. Rilek rilek.

selambe.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

serius teruk dow peha sagat...
hahahaha...
bwk kete sudah...
hehehehe...

mandi air longkang la ina oiii...
hehehehe...