Followers

Thursday, November 5

im back

hollaa bloggers and readers.. Im back setelah sekian lama aku membiarkan blog ini berhabuk.. Kesian kat blog aku nie.. Sori ye sayang.. haha

Disebabkan bulan nov nie aku free on thursdy n friday.., so.., rajin la aku update blog lepas nie.. so sori tuk semua.. banyak yang aku tetinggal.. Kerja memang teramat banyak.. al-maklumlah krisis kewangan dunia da kembali pulih.. so.., memang busy kembali la before perayaan natal muncul tiba nie..

Haaa!! nov 13 jangan dilupa ya kengkawan.. im almost 23 years old.. but.., ramai tanya.. "ina bila nak kawen plak? asek pergi wedding orang je.."
aku rasa 23 still too early nak fikir soal kawen nie.. kawen nie kalau boleh nak la kekal sampai ujung nyawa.... aku tak rasa aku cukup matang tuk fikirkan semua menda nie.. steady bf pun tak de lagi.. MALAS nak pikir!! Im still young la!! hahaaa

Aku hanya mengharapkan kengkawan ku sentiasa mengingati aku.. itu sahaja.. love all my friends... muahhhxxx!!


***entry kali ini sangat sengal.. merepek2 je..***


***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

4 orang nak bebel jugak:

fhad said...

wahhhh mane kamu menghilang? jom lah join gath tu nnt.. email ur name, url blog, ym, hp no.. saiz baju sekali.. tolong pomot dekat kawan2 ina sekali ea.. tapi yg ade blog je lah.. ok..

~amy liana8886~ said...

ooo...kite sama umur la ina..nini n jezz pun 23..mmg la org akan tanya soklan kawin tu..xsuke..pling menyampah..

shazruls said...

mak aiii...lamanya pi bertapa

honey bunny said...

aiseh..
beza dua hari jer..
shaz 11.11..
hehee