Followers

Thursday, November 19

yuuhuuu




Ermm.. cam mane nak start ek.. tak taw la.. (boleh tak cam nie??)

Actually just nak inform kat blogger2 .. readers2... bahawasanya daku akan menyambungkan pelajaranku di peringkat Ijazah dalam aliran Perbankan Islam di UiTM Shah Alam.. (frust sbb dpt s.alam)

Aku happy sangat sebab akhirnya impian aku terlaksana jua.. tapi.., ada banyak halangan dan masalah yang aku hadapi ketika ini.. Sangat perit dan sangat buley wat aku jadi gila la... Tpi.., aku atasi semua nie dengan mendengar lagu Trouble is a Friend ~ lenka! perrghh terbaek dowh lagu nie... korang da boleh2 dengar k? haha

So sori.. tak dapat join gath blogger kt genting...
esok2 aku update lagi...

rindu gila2 nak bace blog jez.. amy... fhad.. meniti senja(ape name ko ek??).. mai.. sue.. z.. bla bla bla... nanti.., free2 aku blog walking k....

n maybe afta dish aku akan update blog bila perlu sahaje.. hehe.. sori bebs~


***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

3 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku ceroi...
hehehehehe...

nadya omar said...

agak kecewa sbb xdpt jmpe time gath nnt,
ermm, uitm kalu duk area selatan ,student degree mmg dia akn bg s.alam je. xnk susahkn student kn2,,
huhuhu, welcome to the our university, ecehh2, ala2 pmbntu minggu siswa plak..
good luck tau..
uitm dihatiku~~

shazruls said...

syabas baytay