Followers

Wednesday, February 24

Kembalikan semangatku!!!


Semakin hari semakin lemah ku rasakan.. Kenapa? Aku sendiri tidak mengetahui apakah sebab dan puncanya.. Yang pasti.., hari-hari yang aku lalui kini semakin hari semakin bosan dan menyebabkan aku rasa sangat lemah untuk meneruskan pengajian aku di UiTM..

Now sudah sampai ke penghujung febuary.. Final exam will be starting on 21st April.. Aku menjadi semakin takut dengan tarikh itu.. Adakah aku sudah bersedia untuk menghadapi final exam? Aku seolah-olah tidak dapat mengenal pasti apakah yang aku pelajari sepanjang 2 bulan aku di UiTM.. Attend class.., but otak dan fikiran ku melayang entah ke mana.. Semua ini memberi tekanan yang amat hebat buat aku..

Aku rasa cam nak nangis je.. but.., aku tak tahu kenapa begitu sukar air mata ku ini untuk dititiskan.. (apasal ayat aku skema je weyh!!) Aku bukan lah sekuat ini.. Mungkin apa yang aku tempuh selama ini membuatkan aku kuat untuk terus hadapi semua ini walaupun semangat ku semakin hari semakin lemah.. Kekadang aku rasa aku tak nak tunjuk kelemahan aku di hadapan orang.. Kenapa? Maybe im a kind of perfectionist?! Maybe.. Maybe.. Aku bukan inginkan kesempurnaan.. Aku hanya ingikan ianya menjadi sempurna dalam kehidupan dan mata aku..

Aku tahu aku boleh hadapi semua ini.. Tetibe teringat kat dia.. Semoga dia bahagia di samping orang tersayang.. Walaupun kami berpisah bukan dengan cara baik.., tapi aku rasa itu yang terbaik... Itu lebih elok daripada kitaorang berkawan.. At least aku mampu buang perasaan sayang itu.. Tidak punya cinta lagi buat dia.. Tapi aku masih rindukan dia.. Satu-satunya insan yang memberi ku segala makna kehidupan... Terima Kasih B.....




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....