Followers

Sunday, February 28

L.A.Z.Y



Holla..! Warrghh! Kenapa aku gila malas nie weyh?! Setan-setan telah merasuki aku nie.. Weyhh!! perggiiii!! (alasan orang malas) Da la assignment melambak.. dengan presentation yang satu hapak pun aku tak cari bahan lagi.. Dengan legal punye assignment (2 weeks more left beb) Dengan buku legal tak beli2 lagi (lagi slumber.. da bulan 3 kowt..!!) Dengan test lagi next week.. Kuiz.. pergghh..! TERBAEK LA WEYH!!



Aku boleh lagi relax2 nie.. Sebuk berfacebooking lagi.. Gila Pemalas!! Mana la Perginya spirit aku nie..?! Dulu masa nak apply degree.., bukan main lagi..!! nak focus konon! Sampai UiTM.., ko buat apa INA?! Berangan? usha2 orang? gataiii!! gedixx!! da da!! pergi sane stadi! (orang gila je ckp cm nie.. korang jgn ikot okeh?!)



***the end***


Kalau suka boleh LIKE....

3 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

itu penyakit bahya tue...
hehehehe...

triple x malaya said...

haha... malas tu kan dah jadi tabiat kau dari dulu ape...huhu

ina said...

ceroi: mmg sgt bahaye.. klo tak dibendung..

triple x malaya: haha.. taw tak pe.. bkn aku je.. semua org ade sifat malas kowt.. ko pun kan? huhu