Followers

Friday, February 26

streesss!!



Holla...! Aku merasakan sangat tekanan sekarang.. Aku tidak pasti sama ada aku boleh kawal or tak.. Semuanya pasal stadi.. Gila tension seyh! Aku gila risau pasal final paper.. Risau pasal takot nanti semua test serentak.. Semua presentation akan berlaku dengan serentak.. Cuz satu hapak presentation pun, belum lagi sampai turn aku! INA!! MANE PERGINYA KEKUATAN KO SELAMA INI!! OITTT!! WAKE UP LA INAAAA!!

Semua ini terjadi semasa aku pergi class bel.. Tekanan semakin membuak-buak selepas dapat schedule untuk presentation.. Aku benciiii!! Before this aku okay je kalau present2 nie.. Kenapa kali ini aku merasakan satu tamparan yang amat hebat buat aku?! gila la ko INA!!




Tiada apa yang mampu aku tulis lagi.. Aku hanya perlu teruskan mencari maklumat yang diperlukan.. and maybe aku akan busy dan tak kan update blog kesayanganku ini buat beberapa hari.. or minggu.. or bulan.. aku sangat tertekan!!!


***the end***


Kalau suka boleh LIKE....