Followers

Saturday, March 27

court?? sue??



sesampai sahaja di rumah semalam.., aku terus serbu bilik.. owh.. tidak ku rindu langsung sebenarnya... gagaga..!! after that.., aku dengan malasnya melangkah menuju ke wardrobe kesayanganku.. mana la tahu ada baju2 tambahan ke... sememangnya sudah ku jangka.. hampa!! sudah bosan ku lihat kesemua baju2 yang bersangkut itu... terbayang2 baju MnG dan forever 21 kesayangan ku... ku ingin menambah lagi koleksi... seperti itu semua dalam mimpi je.. hmmmm

setelah itu.., aku ternampak satu surat yang sungguh comel skali... aku pelik.. surat apakah ini? aku ternampak ada tulisan peguam.. dalam otak aku cuma terfikir.. ini pasti celcom!! haha.. gilak la aku da dapat surat peguam coz aku tak bayar bil Rm 350 kowt.. aku terus ambil surat itu dan ku sorokkan.. nasib la baik mama tidak membuka dan membacanya.. ini pasti kerja adik ku.. nasib dorang tidak menunjukkan surat itu kepada mama.. kalau tidak.., pasti aku akan dapat syarahan percuma dari kedua-dua ibu bapa kesayangan aku itu..

terima kasih celcom.. keh keh




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: