Followers

Tuesday, March 30

emosi ternganggu


Dengan ketidak hadiran mood ku di malam hari yang indah ini.., tetibe jari ku dengan laju dan pantasnye membuka blog tercinta ini.. lalu jari jemari ku menaip setiap kata yang ingin ditaip tanpa aku sendiri tahu apa yang ingin aku coretkan...

Hari ini seperti biasa aku termiss lagi subuh.. aku tidak pasti kenapa sejak akhir2 ini dan semenjak final bakal menjelma tidak lama lagi.., subuh sentiasa aku termiss.... bangun2 sudah pukul 7.30 pagi.. damn! aku dengan pantasnya bangun mengemas tilam empuk ku.. lalu ku terus berlari ke bilik air dan mandi! balik bilik.., rumate ku telah tiada.. baru ku plan ingin meminta tolong dia untuk m'ironkan baju ku.. alamatnye melepasss... Dengan pantas.., aku gosok baju lalu menyiapkan diri untuk ke kelas.. bedak ku sapu dengan penuh teliti sekali.. segala krim2 bagai ku sapu sekadar untuk melindungi kulit puteri lilin ku ini....

Legal seperti biasa.., sungguh membosankan.. nasib baik hari ini cuma presentation.. so.., kurang seket mengantuk.. Test PD memang cukup excellent.. tidak ku sangka en anuar begitu straight sekali dalam soal test2 nie.. nak becakap ngan orang sebelah pn tak dapat.. so.., aku hentam je la.. apa aku merepek n meraban pun aku tidak pasti.. yang pastinya jawapan aku menggelikan hati sir anuar untuk memberi markah nanti.. kah kah kah!!

Aku seperti tiada mood tuk berhadapan dengan si kumbang ari ini.. Jiwa dan emosi ku seolah2 t'ganggu.. Bagai orang gila sedikit aku seolah2 takot dengan dia.. Sayang itu masih lagi kuat.. mungkin aku ingin menunjukkan sedikit protes.. Mungkin juga aku ingin memberi peringatan agar dia tidak melakukan perkara yang sama lagi.. tapi.., sejauh mana perjanjian itu dipegang? aku seringkali mengingatkan diri agar sentiasa lebih berhati-hati apabila melibatkan soal hati dan perasaan.. kerna aku tidak mahu lagi kecewa kerna cinta... sangat peritt.. aku harap si kumbang bukan begitu..... aku hanya mencintai dia...




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

1 orang nak bebel jugak: