Followers

Tuesday, March 2

Good Lux


Juz wanna wish all the besh to all my dearest friend.. Especially to all ISBA .. This month kiteorang sangat2 busy dengan test.. kuiz.. and off coz assignment.. Semua kena submit 1 week before revision... Aku sedikit tertekan.., tapi aku cuba untuk menjadi setenang yang mungking.. Jangan gelabah INA..! 'Okey..'

i juz wanna show to all of u..., my pic yg kteorang amek sekitar uitm.. enjoy!



mcm orang nk carik gadoh je!



tiru mcm saya...


kami yg gile bergamba..



us again..



..jang nara..



aku pun ada kereta jugak!!



kiteowg lgi...



sile jgn gelak!
sudikah dikau menjadi teman hidupku...?

cumelnye.. ;)


Aku berharap satu hari nanti.., aku akan bertutup litup sesempurna yang mungkin.. gamba ini diambil ketika aku baru abes cls usul fiqh.. Aku punya niat.. cuma belum sepenuhnya.. Doakan aku ye kawan-kawan agar satu hari nanti aku akan bertudung seperti muslimah yang lain.. AMIN...



***the end***


Kalau suka boleh LIKE....

3 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kesengalan terserlah...
hehehehe...

~ نورحياتي ~ said...

good luck *ging!!hehe..

busy2 kunun tp masi gak memanjang dgn blog kan..hahaha..

ging=geng :)

triple x malaya said...

pakai jubah yea satu hari nanti..