Followers

Friday, March 26

kecewaa


Aku sangat kecewa..! Kesedihan amat sangat menyelebungi diri... Aku seperti tidak percaya.. apa yang telah terjadi kepada diriku semalam during class bel.. seriesly.., jang nara juga sendiri seperti tidak mengenali siapa yang berada di hadapan cls membebel2 seperti orang bodoh... Aku benci diri sendiri.. Kemanakah pergi dan hilangnya semangat aku pada ketika itu?! Aku seperti tidak percaya.. Aku sudah membuat persiapan.. Aku telah hafal teks ucapan itu.. tapi kenapa aku lost pabila sampai di hadapan?

Hanya Tuhan sahaja yang tahu perasaan aku ketika itu... Aku sudah lost apabila lect bel itu menyebut namaku.. Aku seperti tepinga-pinga... aku tidak tahu... apa yang perlu aku cakap di hadapan.. aku main belasah je... sambil berucap.., sambil aku fikir apa ayat seterusnya... aku pandang jang nara.., radzi.., syafiq yang duduk di belakan skali.. dorang seolah-olah memberi semangat yang penuh untuk aku.. sangat teharu aku lihat jang nara bersungguh membantu aku yang terpinga-pinga di hadapan... tapi.., apakan daya ku.. aku tidak mampu ingat!!

At last.., aku pandang si kumbang... dia memberi isyarat meminta aku stop sahaja.. kerna terlalu lama aku diam dihadapan.. aku benci itu! itu bukan ina ellyna!! that really2 not me..!!




Dengan langkah longlai aku melangkah kembali ke tempat asalku... aku duduk bersandar di tepi dingding... radzi menyuruh aku bertenang.. ku cuba tahan... namun.., jatuh juga air mata itu... aku benci keadaan itu... sungguh aku benci!! aku tidak mahu si kumbang datang memujuk ku.. kerana aku takut air mata itu mengalir lebih laju lagi..

kekecewaan bertambah parah pabila jang nara becerita pasal si kumbang yang sungguh mesra ketika dia jumpa his ex gf.. aku tidak pasti kenapa wujud rasa jeles dalam diri... at last.., aku bermasam dengan dia tanda protes!

best semalam cuz sekali lagi aku dan clsmate keluar melalak... best cuz dpt spent time ngan si kumbang.. bez cuz all the clsmate bagi full support kat aku.. tanx classmate..! I LOVE YOU ALL!!




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: