Followers

Wednesday, March 31

lost

Setelah kebosanan melanda dalam jiwa raga aku ini.., aku mejadikan blog ini sebagai jalan terakhir bagi aku untuk mengisi ruang2 bosan dalam jiwa raga aku ini... (maaf ayat berulang kerna bosan)

aku sangat rindu ingin melalak.. kehidupan sebagai seorang student di sebuah universiti ternama di Malaysia ini semakin indah ku rasakan.. Walaupun tidak banyak ilmu yang bisa masuk dalam otakku sejak aku jejakkan kaki ku di menara gading tercinta ini.., aku tetap enjoy dan menikmati life as student... kekadang aku rasa.., betul ke aku nie student?? haha!! Aku lebih banyak menghabiskan masa ke hulu dan ke hilir membuang masa dan tenaga...

ilmu?? aku kurang pasti berapa banyak % yang masuk dan stay dalam mindaku... Aku seperti lost dalam hutan belantara.. Aku masih dan sedang mencari di manakah jalan keluar..

aku seolah2 gerun memikirkan tentang final.. aku gerun memikirkan tentang 2nd speech aku nanti.. adakah aku bakal berjaya melaluinya dengan mudah? 1st speech yang mudah dan pendek itu aku tidak mampu untuk melakukannya.. apatah lagi speech yang panjang berjela2.... aku harap aku mampu...




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

1 orang nak bebel jugak: