Followers

Sunday, March 28

muvie muvie!! bileee??


Memang sangat boring pabila tiada apa yang ingin dilakukan di hujung minggu yang sangat bosan ini.. Esok.., aku punya presentation usul fiqh serta kuiz usul fiqh.. Tekanan tidak terasa langsung.. Cuma debaran itu pasti ada.. Bila da macam nie.., apa yang terlintas cuma karok and muvie.... last thursday baru pegi karok.. tapi.., aku tidak pernah bosan ingin karok lagi... (da macam gian da nie)..

sangat2 rindu pabila telah lame muvie aku tinggalkan.. last muvie aku tengok ialah filem adnan sempit.. memang best.. jarang aku layan cite melayu kat wayang sebenarnye.. hehe sejak aku blaja nie.., or sejak aku single.., memang tidak pernah sekalipun aku mengambil tahu muvie ape yang hangat sekarang.. yang aku tahu.., alice wonderland.. entah cite ape aku tak pernah nak amik tahu.. waaa..!! sangat rindu weyh nk tgk muvie.. any suggestion muvie ape yang besh skang nie???



***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

2 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

muvee ape eh???
aku pon lame xtgk...
huhuhuhuhu...

jane said...

GUDLUCK EXAM...CHAIYOK2!!!!

HEHEHHHHEHE


(lama tk tgk wayang)

=)