Followers

Monday, March 15

PD - Personal Development okeh?!

Okeh.. sangat penat kerna aku baru balik dari PD semalam.. Kepenatan still terasa till now.. Aku still headace dri semalam.. Maybe sebab weather kowt.. Kejap panas.. Kejap hujan.. memang tak boleh bla! haiishh!Asalnye nak skip cls Usul Fiqh.., tapi.., aku rasa rajin nk pergi cls.. Kenape ek? Mungkin sebab.... tutt... haha!!

Syukur Alhamdulillah aktiviti community service kami berjalan dengan jayanya.. Mungkin aktiviti ini tidak akan dijalankan beterusan.. Persoalannye.., timbulkah kesedaran pada aku sendiri tentang pentingnye menjaga environment kita nie.. aku tak pasti.. bukan mudah nak melakukan sesuatu perubahan.. Apa yang boleh aku rumuskan.., aktiviti ini sangat best.. En Anuar sangat sporting.. Sangat beruntung kerna dapat lecturer seperti dia.. i luv u en anuar.. eh silap! we all luv u en anuar!! (sje je wat silap..)..

The best part is MAKAN!! dari kiteowg tiba di PD.., sampai la nak pulang.., makan je kje... Satu kerja yang sangat bagus yang telah dilaksanakan leh AJK Makanan.. terbaek la WAK!! keh keh.. pendek kate.., all the AJK tertinggi telah laksanakan tugas dorang dengan baik dan jayanya! salute korang!

Aku sangat terkejut apabila si H dengan slumbernye m'sound si kumbang depan kami2 semua ketika dia sedang memberi speech.. nie mmg tak boleh blah! macam la dia tue penceramah hebat! ilmu pun setaraf je ngan kiteowg.. relax2 sudey.. ko tue bagi speech kat kawan2.. juz sharing info.. yang ko search sendiri kat internet.. ko bukanlah penceramah jemputan khas yang perlu kiteowang respect sangat.. adoooiiiyaaiii... tolonglaa...! sian si kumbang.. (kenapa aku emo semacam nie?! haiishh!!)



owh dsl idaman ku...

okeh! hari nie.., aku.., jang nara.., radzi teman shafiq pergi umah kazen die kat bandar tasik selatan.. untuk amek dsl.. aku sangat teruja jugak tengok.. rase cam nk beli satu! hehe otw balik.., radzi blnje kiteowg paw.. tanx radzi! next time blnje lagi okeh?! haha

then.., kteowg singgah makan kat sek 11.. ape ntah name restoran tue.. aku lupe plak.. haiish! tapi memang klaka gile cuz masing2 tak pndai nk gune chopstick.. bengong! btw.., tanx to shafiq cuz blnje bubur nasi yang sangat boleh laa.. now.., aku tak sabar untuk menanti esok hari untuk tiba.. kerna aku tak sbar ingin posing depan camera dsl itu..!! esok aku pergi suara siswa kat rtm... korang tengok ek.. live at rtm jam 10 pm.. kot2 la ade aku termasuk or teselit kt tibi tue.. rase cam nak pakai baju kale purple esok!




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

1 orang nak bebel jugak: