Followers

Friday, April 30

Syukur Alhamdulillah

Aku berasa sangat bersyukur.. Kerna dia tidak mungkin lagi sakiti hati aku selepas ini.. Aku rasa sangat2 bersyukur kerna akhirnya aku tahu kebenaran sebenar.. Aku tidak suka pabila orang hanya sekadar ingin mempermainkan hati dan perasaan aku... kalau tak suke cakap je.. tak perlu berpura-pura bermain kata-kata.... Selepas ini tiada lagi cerita pasal si kumbang.. kerna dia bukan si kumbang yang diciptakan untuk si bunga.... Cukup setakat ini sahaja hati bunga disakiti... Kini.., bunga hanya perlu menjaga hatinya sendiri dan cuba untuk lari dari segala jenis cinta yang hanya menyakitkan.... Terima Kasih Si kumbang atas segalanya......

Okey..! last weds.., aku tak dpt jawab soklan QMT.. gila senang sangat.. sampai tetdo2 aku jawab paper tue... 1st time paper calculations aku rase aku tak boley buat.. gile sengal.. Aku rasa mcm nak tukar kampus laa.. Shah Alam cam seksa je... Agak-agak dapat tak?? Mesti leh dpt kan.. tpi nk bagi reason ape ek?? hohooo..... Mari fikir2kan bersama-sama.....




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: