Followers

Wednesday, May 19

B.O.S.A.N

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1/ Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
- Saye baru bangun dari tidur... Bagus kan??

2/ 2 jam yang lalu?
- Tidur la.. Apa lagi!

3/ Anda suka
- Melalak..!! None-stop!

4/ Minggu lepas
- Minggu paling sedih dan bosan dalam bulan ini

5/ Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
- Selepas Kau Pergi -Laluna
- We Belong Together - Mariah Carey
- This Love - Maroon 5

6/ Tiga binatang yang anda tak suka
- Lipas
- Lipas
- Lipas

7/ Lima fakta tentang anda
- Comel dan cantik (xoxo)
- Suka warna merah jambu
- Suka makan coklat
- Suka membeli belah
- Gedik!

8/ Tahun depan mungkin
- Tamat Belajar!! Tidak sabar untuk ku menantikan saat ini tiba!!

9/ Saya tak reti
- belakon dan menipu... itu lah saye... jujur orangnya.. ;)

10/ Saya pandai
- cari masalah... Ina kan??!!

11/ Kawan saya
- saya sayang mereka semua.. permata hatiku...

12/ Saya ada
- tahi lalat di leher dan ianya tembus ke belakang.. hahaha

13/ Saya seorang
- SOMBONG!

14/ Adik saya
- sengal2 belaka..

15/ Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
- masalah
- cinta
- kawan-kawan
- mukabuku

16/ Bilakah kali pertama anda bercinta?
- 2001... cinta monyet.. haha

17/ Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
- Umur..! Saya tahu badan saya kecil... Tak sesuai ke umur saye 24 tahun??

18/ Saya rindu
- Dia... Sangat2!!

19/ Saya tak sabar
- Nak mulakan semester baru.. kerana saya sangat rindu kawan2 saya

20/ Lima laman yang anda selalu layari:
- Facebook
- Tagged
- Blogger
- Youtube
- Myspace





***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

1 orang nak bebel jugak: