Followers

Thursday, May 6

juz wake up... hurrmmm


Pergghh!! Saye mengantuk.. Saye baru tesedar.. Saye sudah lame tetdo rupenye... Almost 4 months i guess... Lamenye saye tidur... Okeh..! There's no point to cry...... Saya rasa mimpi itu sangat ngeri lah... Walaupun almost 4 months kan..., tapi saya rasa mimpi itu cukup ngeri... Owh tidak.. Kenapa saya begitu mudah percaya?? Bukan kah saye seorang insan yang sangat susah untk percayakan seseorang...?? Bukan kah saya seringkali ragu-ragu setiap tindak tanduk orang disekeliling kita?? Saye rasa sangat ngantuk sekarang.. Saye mahu tidur kembali.. tapi.., saya ade paper esok... Haruskah saya tidur kembali dan bermimpikan perkara-perkara baru?? tapi.., boleh kah saya?? Eyyhh!! pasti!! Ingat apa ur lovely bf ckp... "U can do it! I tak nk u repeat paper k.." Yeaahh!! i know.. u are the only one yg sangat2 paham i.. makaseh ye yunk...! but as a friends je k.. xoxo!! Saye tidak sabar untk ketemu awak kerna saya cuti 2 bulan nanti.... wink wink.. Happy Holiday gengs!! ;)




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....