Followers

Wednesday, May 5

No More No More..!! ;)



Akhirnya aku ketahui segalanya.. Sangat-sangat besyukur kerna selepas ini aku tidak perlu lagi tertanya-tanya.. Kerna aku sudah ketahui kebenaran.. Apa yang aku ragu-ragu selama ini adalah benar-benar belaka.. Aku punya instinct yang kuat.. So.., bukan semudah ABC untuk anda-anda tipu saya.... Aku tidak akan pernah kisah sekiranya ianya benar.. Aku terima kerna aku tahu kebenaran itu memang menyakitkan.. dan ianya lumrah.. Aku sudah banyak makan garam.. dan aku sudah biasa.. aku sudah tawar hati.. aku sudah malas nak fikirkan lagi pasal insan istimewa dalam hidup... buang masa dan tenaga....!!

Aku punya paper diz friday.. Waaa!! final paper meyh.. Cant wait to finish it.. Lepas nie new life will begin with new semester.. with new classmates..! wooo!! teruje teruje!! with no more love?? yeahh!! no more no more!! focus focus! degree 1st cls honour! boley kaa?? ngeehhh ;P

Okeh..! Sudah.. aku mahu smbung stadi.. cuz aku da target nak score paper nie.. cuz paper yg sebelum nie bnyk aku jawab entah pa pe.. hohoho... ;)) wish me lux babe...... love~



***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

2 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tumpukan mane yg penting dulu...
itu yg penting...

~amalina~ said...

ya...we r same...;p

fell da sme things...