Followers

Sunday, May 23

Aku tak pandai

Aku memang tak pandai... Aku tak pandai dari segale segi.. dari segala bidang.. Segala-galanye yang aku luahkan kat sinie.., hanyalah sekadar luahan perasaan... Blog ini hanya salah satu cara untk aku luahkan segala rase suka duka perit pahit masam manis dalam kehidupan seharian.. Aku juga bukan jiwang.. Aku hanya post lagu-lagu yang memberi seribu makna dalam hidup.. Ayat2 jiwang yang gilos2 dalam blog ini hanya lah lirik2 lagu... Bukan ayat luahan perasaan aku terhadap seseorang...!!

Disebabkan jiwa aku sangat kacau.., aku setuju sahaja untuk m'ikot rombongan sambil cuci mata ke genting highlands.... Memang sangat seju.. Aku pun satu sengal sangat cuz tak bwk sweater.. pkai dress plak.. Memang sah2 la aku tak pandai kan?? Aku luahkan rase ketidakpuasan ati aku kat dia.. Aku benci bila air mata aku mengalir lagi....!! Ina sekarang tidak lagi seperti dulu... Ina terlalu banyak bersabar... Tolong jangan uji kesabaran aku!!!

kami naik ke genting almost 12 tgh mlm... dan kami bergamba di sane semane yg mampu... aku tidak banyak bergambar cuz takde mood.... Pagi sabtu aku bermalam di sek 6.... Disebabkan kami punya tetamu yang datang dari jauh2.., so.., kami pun decide untuk bawak mereka berjalan2 di iCT.. perrghh memang sangat ramai.. Sangat tehibur bila berada di sane...







Kenapa lah kau perlu persoalkan tentang apa yang aku post kat facebook?? Selepas itu mahu mempertikaikan apa yang aku katakan.. Aku tak kutuk kau pun.. Napa kau yang terasa pedasnya???? Kau tidak perlu pertikaikan tindakan aku, remove kau kat facebook sebab kau sendiri yang mahukannya bukan?? aku benar2 tidak faham dengan sikap kau....





***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: