Followers

Wednesday, May 19

Tag dari cik seed

1. Kekasih saya adalah
- saye single.. harap maklum!

2. Saya sedang mendengar
- yang terindah (lagu dari blog cik seed)

3. Saya patut
- kerja! saye bosan duduk rumah!

4. Saya suka
- kek secret recipe.. craving laa.. :(

5. Sahabat-sahabat baik saya:
- mereka segalanya bagi ku.......

6. Saya tak faham
- kenapa dia buat cam nie kat saye.. tak de ati perut kan??!

7. Saya kehilangan
- segala-galanya yang saya ada... (mungkin saya tak pndai jage)

8. Ramai yang berkata
- Sabar ina.. (kenapa ntah.. saye okeh la!)

9. makna nama saya
- entah... saya tak pasti..

10. Cinta itu adalah
- pelengkap kehidupan

11. di sesuatu tempat, seseorang sedang
- membaca komik.... (bukan nak study)

12. saya akan cuba
- dapatkan 1st cls honour utk degree saye.. (mampukah??)

13. ayat SELAMANYA membawa maksud
- hingga akhir hayat

14. saya paling meluat apabila
- orang sebuk-sebuk jage tepi kain saye..!!

15. pesta/parti adalah
- mase untuk enjoy!!! yeahh!!

16. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah
- anak rimau... pergghh!! tgk kt zoo je..

17. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
- 16 - 17 tahun.. besh moment in hostel...

18. hari ini
- sangat bosan..!!

19. malam ini saya akan
- terus on9 sampai lewat pagi..

20. esok pula saya akan
- on9 macam biase.. sampai lebam jugak..

21. saya betul-betul inginkan
- kek secret recipe!!

22. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini
- cantik jugak saye nie rupenye (tiap2 pagi saye cakap cam ni)

23. pusat membeli-belah atau arked permainan
- sudah pasti shopping complex!!

24. makanan barat atau jepun
- sudah pasti barat!

25. bilik yang terang atau gelap
- samar2.. romantis sket.. haha

26. bestfrend ever
- riena... selalu bagi dorongan yang sangat penuh pada saye... sayang dia sangat!!

27. saya nak tag
- tak nak tag sesape.. sape rase nak.., sila la buat... tiada paksaan.. huhu




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

2 orang nak bebel jugak: