Followers

Thursday, May 20

Tertekan..!!

Aku sangat tertekan sekarang...!! Apa masalah engkau untuk sound2 aku?? Kau tidak tahu hujung pangkal cerita kami.., tetibe kau nak sound aku?? Apa kau marah aku sebab aku remove kau dari fb?? Kenapa perlu kau marah?? Sebab kau tak boleh jadi stalker aku lagi?? Itu sebab kau sound2 aku?? Now.., bukan setakat itu saje... Kau tidak mungkin akan boleh view blog aku lagi.. facebook aku pun telah aku buat private search.. Tolong jangan ganggu hidup aku... Dia da hegeh-hegeh kat kau.., yang kau nak sound2 aku kenapa?? Menyesal aku judge kau sebagai gadis yang baik.. tapi.., rupa-rupanya kau hanya tahu melenting tak tentu pasal.... aku jugak kena sound... memang kau tiada ADAB!!




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

1 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bear muak hodoh dari sikap mcm hanjing...
;)