Followers

Saturday, June 5

Dulu dan Sekarang... KU Berbeza....

DULU: Blk keje.., trus on9.. ngadap fb.. itu jela keje aku... mama n abah bising pn.., aku wat derk je..

Sekarang: Blk keje.., aku mandi.. makan.. bsh baju.. tgk tibi jap.. borak2 ngan adik2 aku.. pas tue bru on9..

DULU: Aku mmg cpt angin.. Pantang salah sikit.. kalau ade tak puas ati.., pasti aku protes..

Sekarang: Tidak lagi.. Sikit2 tue ade la gak kadang2.. aku cuma perlu mase utk berubah jdi lebih baik.. tapi.., anda harus tahu tak semua manusia sempurna kan??

DULU: aku mmg tak boleh hilang henset..! 24 jam mesti nk msj je.. kdt tak penah miss.. sentiase topup..

Sekarang: aku tak de henset pn tak pe.. tak heran sgt.. tak de spe nk msj.. tak de spe nk call.. ade pn just for msj mama.. call mama... tue je kowt.. haa! wish bufday... wish itu.. wish ini.. to all my friends...

DULU: aku bukan seorg yg penyabar... pantang kalau hak sye diusik... klau aku nk putih.., ianye harus putih! kalau aku kena sound.., aku pasti balas blk.. sebab aku mmg suke carik gado!!

Sekarang: ade sedikit kesabaran dalam diri... mungkin pengalaman byk mengajar aku erti sebenar kehidupan?? aku lebih bnyk mengalah dari segale segi.. aku cuba sikit2.. tidak pernah ku kesah kena sound.... ku cuba utk tidak melawan blk..

Dulu dan sekarang.., bnyk perbezaan... aku sangat besyukur kerana masa telah bnyk mengajar aku untuk befikir secare lebih matang.. kekadang ade gak cam budak2.. Walau ape pun terjadi.., aku akan cuba utk jadi yg terbaik.. Akn ku cuba utk jage ati semua org.. Akan ku cuba sedaya upaya.... apa yg aku lakukan pasti mempunyai sebab tesendiri... Maafkan di atas segala kesalahan dan ketelanjuran kata....... aku hanye insan biase yg tidak pernah lari dari m'buat silap





***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

1 orang nak bebel jugak: