Followers

Tuesday, July 27

Azam Baru

Okeh! Start new sem., seriesly ak malas sangat...! Tapi.., bila berkaitan dengan assignment.., aku cuba yang terbaik.. Dengan cuba memberi sepenuh komitment yang termampu... Bila fikirkan kembali assignment yg melambak.., aku decide ak tidak mahu pulang this week... Tapi.., next week confirm2 tak bole balik cuz ade modul.. owh.. hampir sebulan la nmpknye ak kene stay kt Shah Alam tercinta ini....

This sem.., aku telah decide untuk cuba yang terbaik... Untuk score semue subjek yg ak carry.. InsyaAllah dengan izin Nya.., aku mampu lakukan yang terbaik serta dengan usaha keras aku... Aku tak nak result ak mcm sem lepas lagi.. Walaupun orang kate ok... tapi bagi aku itu belum cukup utk ak capai target yang telah ak tetapkan untuk degree nie...

Semoga ak berjaya lakukannya.... AMIN.....





***the end***

Kalau suka boleh LIKE....