Followers

Saturday, August 28

Benci tawuuu!!

Tekanan semaakin terasa apabila setiap tindak tanduk, onak duri ranjau kehidupan aku diperhatikan orang... aku bukan artis yang perlu diintip setiap mase oleh mama2 and papa2 razi di luar sane... tolong hentikan kerja2 BODOH kau itu!! kau buat aku benci dan rimas tawuuu???! kau juga buat aku meluat dan menyampah! tolong jangan tambahkan kebencian ak kat kau!

Kau dan aku tidak akan boleh jadi kawan.. aku tidak suka akan itu.. kerna kau dan aku bukan sekepala..... ak tidak boleh masuk dengan cara2 kau... seperti tidak reti2 ingin menghormati hati dan perasaan orang! gurauan tidak bertempat!

tetibe ak teringat... jgn sygkan org telebih2.. cuz nti org itu akn jadi org yg plg kite benci... and jangan bencikn org itu telebih2.. cuz nti org itu akan jdi orang yg paling kite syg...




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....