Followers

Sunday, August 29

I have no idea


Lately nie ak sangat busy melayan dan memberontak dengan hati dan perasaan.... Mereka kate mungkin mereka sudah bersedia... Tapi., mungkin aku tidak... Adakah aku terlalu egois? Atau hati dan perasaan ini yang menipu dan cuba mempertahankan pendapat mereka?? Owh tidakk! Seriesly i have no idea....



*sile click to read*

Hati: aku rase aku rindu dia..
aku: tidak tidak! tak mungkin tak mungkin!
Hati: aku rase aku suke dia...
aku: jangan jangan!! tgu abes degree dulu
Hati: it's comes naturally... do u aspect him to wait for u??
aku: erk.. speechless...
Hati: So?? kau mahu peluang itu pergi jauh?
aku: bole tak kite cite laen kali??
Hati: Kau senantiase menolak nolak bile ia datang...
aku: tak de tak de.. kau mengade2!
Hati: Aku paham.. Sampai bile kau perlu rase takot?? kau budak bissness u should be brave to take the risk!
aku: aku adalah seorang yang penakot...... aku tidak mahu dikecewakan.. ianya terlalu sakit sangat.. ianya masih m'hantui aku....
Hati: tidak semua kisah akan terjadi dengan jalan cerita yang same...
aku: aku juga harapkan begitu.. kerna aku tidak mahu buang mase...
Hati: ikot kate aku...
aku: nanti la aku fikirkan.... akal perlu befikir okeh.....

I just don't want to hurt anybody feelings... So.., what should i do now?? Melawan kate hati.. atau ikut kate hati??





***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: