Followers

Tuesday, August 31

Ogos 31, 2010


..Proud to be a Malaysian..


Hari ini.., tanggal 31 ogos... Seluruh rakyat Malaysia khususnya bercuti dan ada juga segelintir yang terpaksa bekerja.... Hari ini adalah hari di mana kemerdekaan bagi seluruh rakyat Malaysia yang ke 53 tahun... Sudah 53 tahun kita merdeka.. Tapi.., adakah saya mahupun anda2 sekalian merdeka??

Okeh! Aku bukan nak cerita pasal merdeka pun.... Tak reti aku nak berbahasa2 dan berbahas2 pasal kemerdekaan... Kang tesala fakta tak pasal2 je.. So.., cukuplah sekadar ucapan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 53 to all Malaysian....

Malam merdeka aku sama saje seperti 2 tahun lepas... Duduk kat rumah ngadap lappy... Cuma this year different siket... cuz aku bersama rakan2 serumah bukan bersama keluarga tercinta.. Malam tadi for the first time kami semua keluar seisi rumah... Selalu kalau kuar bejalan.., iera mesti tak follow..... Memang best... Even just pergi Jusco Bukit Raja..., tapi keseronokkan keluar bersama itu tidak ternilai... Hek3

10 malam terakhir ramadhan... Inilah aktiviti kami... Tapi.., seriusly sepanjang ramadhan nie... kami DeLIMA masing2 semakin malas untuk menyiapkan kertas kerja kami.... Especially report writing... Benci betul nak wat questionnaire... asek kne reject je... Bosan nak wat menda yang sama hari2... eeeee... grrrr geram2!! Itu belum masuk lagi assignments2 yang lain... Buku yang dipinjam pn aku ak terbace2 lagi.. Asek refer sources from internet je... Memang copy berhabis la kan... Alaa.. korang cam tak biase plak kan... hak3

Sebentar lagi DeLIMA akan keluar dan merayap di sekitar Kuala Lumpur... Seriesly aku tersangat la malas nak follow.. maybe sebab aku ngantok sesangat.. and sebab faktor kewanangan yang tidak m'izinkan.... Mane best nk sopping takde duit kan an an?? Hmmm.. Sedih2....... Tak nak raye bole kan??




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: