Followers

Sunday, September 26

Hari emo sedunia Ina Ellyna

Okeh! aku rasa hari nie adalah hari emo sedunia.. Aku memang sangat lah takde mood... and semuenye m'bencikan skang nie.....



  • aku tak suke kene paksa
  • aku tak suke orang tipu aku
  • aku tak suke orang main sorok2 dgn aku
  • aku tak suke nak amek taw hal orang!
  • aku tak suke itu aku tak suke ini...
  • aku memang meloyakan okeh! so??
  • aku seorang yang degil
  • aku seorang yang fussy
  • aku seorang yang clumsy
  • aku seorang yang temper
  • aku seorang yang annoying
  • aku seorang yang sentiasa MOODY!
  • aku seorang manusia biasa..
  • aku suka perfume!
  • aku suka cakes
  • aku suka spaghetti
  • aku suka ice cream
  • aku suka teddy bear
  • aku suka pink
  • aku suka ayam
  • aku suka tom yam
  • aku suka liverpool!
  • aku suka watermelon juice
  • aku suka hot chocolate!
  • aku suka everything chocolates! okeh rindu nk mkn coklatt!!
  • aku sayang mama
  • aku sayang abah
  • aku sayang along
  • aku sayang adik2 ku
  • aku sayang hsemates aku
  • aku sayang clsmates aku
  • aku sayang kengkawan aku
  • aku sayang kamu kamu dan kamu...!

........okeh sekian hari emo sedunia aku.....




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: