Followers

Monday, September 27

I will try my best to find out the reasons...

Okeh...! A lots of thing happen lately.. *actually baru dalam minggu nie je kot..* Aku malas nk pening2 kepala.. So.., aku decide lantak la... Aku cuba untuk terima kenyataan tentang lumrah dan sifat semulajadi seseorang.. Walaupun aku tidak tahu kenapakah sesetengah orang itu  melakukan sedemikian... Sehingga ke hari ini aku tidak dapat tahu apakah motif di sebalik kejadian itu... 


Disebabkan aku memang curious gila nak tahu.., aku rasa i will try my best to find out the reasons... Maybe orang lakukan disebabkan ingin menjaga hati... Mungkin jugak sebab aku tidak tahu kenapa... Pelbagai jenis manusia di dalam dunia yang mempunyai pelbagai ragam....

Aku memegang concept "easy come easy go".... So.., banyak benda yang aku tak boleh nak terima bila orang dengan senang dan mudah datang.... Okeh! Aku da malas nak merepek.. esok aku sambung lagi.. Semakin lama aku merepek semakin banyak yang akan tekeluar.. 

**malasnye nak siapkan assignment.. ade sesape yg sudi and free nak tolong siapkan tak??**




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: