Followers

Monday, September 6

Kisah Cinta 1 , 2, 3 dan 4

Hello.... Kalau aku rajin.., akan aku habiskan keempat2 kisah cinta ini dalam 1 entry.. Kalau aku malas.., so memang bersambung la kisah cinta ini nanti...

Kisah cinta yang ingin aku paparkan ini bukanlah ingin m'burukan sesiapa.. Tetapi sekadar perkongsian ilmu percintaan.. haiiihh! *macam pandai sangat bercinta*



Kisah cinta 1..

Kisah ini terjadi semasa aku berada di tingkatan 3.. Aku meminati seorang jejaka berbaju biru dan pada ketika itu aku hanyalah sekadar baju putih dan kain aku je yang warna biru.. hak3 Janji sama ada warna BIRU..... Jejaka ini tidak la kacak mana pn.. Aku sendiri pening memikirkan kenapa aku boleh t'minat kat jejaka itu.. Sampai sekarang aku pening kenapa.. Sampai sekarang juga la aku tidak dapat mengenal pasti apakah jawapan itu.... Percintaan di alam persekolahan memang sangat mengelikan hati... huk3 Gayut2 menjadi perkara biasa.. Tiada surat2 sepanjang hubungan kami... Akhirnya hubungan itu terputus kerana aku terasa bosan.. Perhubungan itu hanya mampu bertahan selama 3 bulan sahaja.. Budak2.. Memang tidak pernah kenal erti cinta lagi ketika itu...




Kisah cinta 2..


Kisah cinta ini paling rumit dan paling panjang tempohnya... Bermula pada 030303... (tarikh keramat) dan berakhir pada 2008.... Pekenalan bermula ketika aku masih dalam tingkatan lima.. Bemula dengan perutusan salam dari aku semasa di tingkatan 4.., menjadikan perkenalan kami semakin akrab.. Maka pada 030303, bermula lah pahit manis onak ranjau duri liku lekok kehidupan semua ada laa.... Kat sini boleh la aku nak cakap "this is my first true love.." Awal2 pecintaan.., gayut seperti pasangan2 kekasih lain.. Sampai 3 or 4 pagi.... Kami sempat merasakan alam perutusan surat ketika itu... Besh jugak sebenarnya.... Tapi.., apakan daya..., jodoh kami tiada.... Tak nak cite panjang2 tentang ini...




Kisah cinta 3..


.... takde mood da nak taip a... esok aku sambung ek.. kui3




***the end***




Kalau suka boleh LIKE....