Followers

Tuesday, September 7

Kisah Cinta 3 dan 4.. dan mungkin 5?

Disebabkan aku punya cuti yang panjang dan tidak punya apa2 aktiviti di rumah.., maka aku akan duk mengadap lappy kesayangan aku nie 24 jam sampai bosan.. Bila dah bosan.., mulalah tepikir nak duk mengadap blog... Da bosan ayat2 blog sendiri.., pegi plak blog orang.. usha2.. hek3 Okeh! Nak sambung cite kisah cinta yang terbantut semalam...



Kisah Cinta 3


Kisah cinta ini bermula selepas beberapa bulan aku frust menongeng... Jejaka ini merupakan ex-schoolmate dan ex-clsmate kisah cinta aku yang no 2.. Kiranya aku dengan mamat nie satu skool la dulu... Bermula dengan sikap aku yang sangat nakal yang suka sangat mengusik... Maka.., dengan sikap sengal aku itu membuatkan si mamat ini t'syg kat aku... Aku menjadi serba salah.. Maka aku cuba belajar utk m'balas kembali perasaan itu... Dukacitanya.., aku tidak mampu dan kami hanya bertahan selama sebulan sahaja.... Sangat kejap dan memang aku sangat kejam! huk3



Kisah Cinta 4


Kisah ini terjadi time aku sem 3.. Awal2 sem.., aku jenis simple.. Tapi make-up tak penah miss.. Al maklumlah da terbiase since aku keje dulu.. So.., perkenalan bermula apabila si mamat sekor nie duk sebuk2 hari2 usha aku dalam class.. Asalnye.., aku tak suka.. Cuz aku rase rimas bile orang duk sebuk2 usha aku hari2... Hak3.. Entah macam mane.., aku bole pulak tesuka kat die jugak... Yang sweetnye pasal kisah nie.., ade kumbang dan bunga.. Aku tak nak cite panjang la pasal kisah cinta ni.. sebab memang bongok rasenye... Aku mungkin jaat dulu.. Time nie mamat nie da ade makwe.. and die nie agak complicated sket.. Still sayang gile2 kat first awek die..


Kisah Cinta 5

Okeh! Kisah cinta yang kelima ini.., bermula selepas aku putus or dalam bahase omputihnye clash dengan mamat yang ke 4.. Cehh..! cam tak caye je aku da ade 4 ex! ahah siottt! Cinta ini aku telah semadikan dalam hati semoga ianya kekal abadi sampai aku habis degree nanti... Cinta aku ini hanyalah pada.........


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Segulung ijazah sahaja.. kah3
Doakan aku berjaya pertahankan cinta yang kelima ini ye...







***the end***




Kalau suka boleh LIKE....