Followers

Monday, September 6

OMG....! Speechless..... Hmmmm




Okeh! Speechless.. Itu je.. bole tak cam tue?? Hak3... I don't even know whether apa yang aku buat nie betul or tidak... Degree aku masih ade lagi setahun utk sampai ke penghujung jalan... Aku cuba berjalan mengikut arus yang ada.. Arus yang aku cipta.. Arus yang aku inginkan.... Sedang dalam perjalanan aku ini.., aku dihalang oleh beberapa perkara... Oleh beberapa benda yang cukup membuatkan aku sukar memikirkan jalan penyelesaiannye... Aku juga takot tesilap langkah.. Hampir demam aku memikirkan semua ini.. Apabila aku terus membuat keputusan ingin meneruskan perjalanan tanpa menghiraukan halangan yang ada.., aku rasa ada yang terluka.. ada yang kecewa dengan keputusan yang telah aku lakukan... Aku cuma mahu kejar impian yang ada di penghujung jalan sahaja.... Ouch! Kini.., aku jadi serba salah... Aku buntu... Mungkin ini boleh menyebabkan keadaan aku kembali kritikal...

Okeh disaat ini.., aku sangat2 perlukan my bro... Sudah lama aku tidak punya masalah... Sudah lame juga die tidak muncul... Brooo! I need u now!




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....