Followers

Thursday, September 16

Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin

Okeh.. Bila berkata tentang Batin..., orang mesti terfikir pasal tutt..... haiihh.. So.., ade la sesetengah manusia di muka bumi ini akan memohon ampun sekadar zahir sahaja.. Padahal batin itu termasuk lah isi hati kat dalam2 tue.. duk tesentap ke ape... tak payah mintak maaf ke?? *okeh! sile pikir sendiri*




Bila diperkatakan soal raya... Dalam otak aku skang memang la suda tidak best seperti dulu2 kala... Salah satu sebab aku da tak dapat duit raya lg.. kah3.. Okeh! Itu bukanlah sebab paling utama sebenarnya... Raya da start tak best since arwah tok (seblah abah) meninggal... Kalau tak silap pekiraan aku hampir 12 tahun kowt...


nie bkn suasana raya..

Time tue.., perkara yang paling menyeronokkan cuz ramai sedara kumpul kat kampung.. Baru lah terase suasana kampung... tidur pun lambat.. Makcik2 pakcik2 duk borak2 sampai ke subuh... Sibuk2 pergi pasar kul 3 or 4 pagi.. Nak masak untuk raya... Bakar lemang bagai.. Memang terasa suasana raya tue... Series aku memang rindu sangat2!

Sekarang?? Every year mesti balik Melaka.. Then.., kene stay paling kejap pun 3 hari... Sedara semua balik hari.. Tak pernah nak stay kat kampung... Memang la tak rasa langsung suasana raya... Sedara2 blah abah plak, memang da memang raya kat umah masing2... tak cm dulu bekumpul ramai2... haiihh 

Disebabkan itu.., aku tak de la nak beli bagai baju, hand beg, kasut dan bla bla for raya tahun nie... Aku nie bukan la suka sangat bebaju kurung.. lepas abis raya.., da rasa2 tak nak pergi raya.., cnfirm aku terus salin t-shirt ngan short.. *aku bukan gadis melayu sopan santun kot*





ouch! tolong la aku rindu nak shopping!


Sekarang., da habis raya.. Tetibe teringat plak next week ade test! Okeh! after this kena pening2 plak pikir pasal presentation and test serta report yg sudah hampir due date nye... Haiihh! dengan replacement cls lagi.. and maybe akan ada weekend class.. *da mcm ape je*

so.., enough merepek utk entry kali ini... sekian terima kasih

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin to all bloggers and readers... 


 


***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: