Followers

Monday, November 8

2 kisses for 2 goals!




Hahahaa...! Aku rasa cam nk kiss Torres banyak2 kali..! Memang la sangat lena la tidur aku untuk malam ini.. Terima kasih banyak2 wahai kekasih pujaan hati ku... Sangat-sangat sayang kamu okeh! Walaupun pada asalnya.., aku tak tengok pun match tadi... Sebab aku sedikit kecewa dengan prestasi mereka for this season.. 


..tenkiu for the goals ya shayang..

Sedang leka di dalam perjalanan ke Paris.., tetibe aku dikejutkan oleh jeritan en abah.. Seperti di panah petir.., aku pun bangun dan teruskan menonton perlawanan yang agak best pada 1st half.. Akhir kata.., terima kasih en Abah! Jeritan anda buatkan hati saya berbunga2 riang...! Muah muah buat Torres and to all the reds! Sayang korang banyak2 laaa!!





***the end***

Kalau suka boleh LIKE....